vineri, 10 februarie 2012

Review - Hair X Tratament fiole impotriva imbatranirii parului

Buna fetelor,


Nu am mai facut de ceva timp review-uri si era timpul. Va voi vorbi despre un produs care pe mine m-a ajutat foarte mult. Am mai spus-o ca am un par sensibil si trebuie sa ii acord o atentie deosebita pentru a-l intretine.


HairX Anti-Ageing- Fiole pentru tratament împotriva îmbătrânirii părului



Ce spune Oriflame:

Fiole cu ulei de tratament împotriva îmbătrânirii părului. Conţine complexul ProVita şi cheratină, care redau firului de păr grosimea, îl ajută să îşi recapete vitalitatea şi să fie mai uşor de coafat. Se aplică o fiolă săptămânal.


Ce spun eu:

Sunt la a doua cutie si sunt foarte multumita de ele. Eu folosesc dupa fiecare spalare o fiola si imi aplic de-alungul firului de par, in special pe varfuri. Parul capata stralucire si nu se rupe deloc. Puteti aplica atat pe parul ud cat si pe cel uscat. Cutia contine 18 fiole . Intr-o fiola este suficient ser :


Miroase foarte bine serul+dupa aplicarea catorva fiole se vad rezultate foarte bune, inclusiv volum la par. 
Chiar nu am ce sa le reprosez. Le recomand cu incredere, sunt de calitate si merita incercate! 


Acum sunt reduse in catalog de la 58 de lei la 40 de lei. Vi le puteti lua cu reducere daca va faceti cont aici:


Daca aveti intrebari cu privire la produs va rog sa ma intrebati.

V-a placut review-ul fetele mele?

Va pup,

L.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts

”related