marți, 13 mai 2014

Noutati Oriflame C8, C9, C10, C11

        Imi place la nebunie sa va prezint astfel de postari. Pentru ca stiu ca va plac, si pentru ca si mie la randul meu imi place sa vad la alte persoane noutatile ce vor fi lansate pe parcursul anului.
        Tocmai de aceea va arat majortatea produselor The One, parfumurile ce vor fi lansate in campaniile urmatoare si accesoriile. Toate produsele afisate mai jos vor fi disponibile pana in toamna.  Cum le spun si fetelor din echipa mea, imi face placere sa fiti alaturi de mine campanie dupa campanie, sa descoperim noutat impreuna si sa impartasim pareri despre ele. Ca sa vedeti ce va asteapta daca veti fi campanie de campanie alaturi de echipa mea citit mai jos:

In campania 9 un nou parfum de femei completeaza unul de barbati, sunt tare curioasa de acesta: Voyager Woman
voyager woman oriflame

Tot in C9, parfum Imagination
Posses
posses oriflame


noul parfum de barbati Ascendent Aqua


Noutati C8:

Sneak-peak asupra intregii game The ONE:
Fond de ten si corector nou la fel si blush-uri


Creioane de ochi, rimeluri si farduri noi



rujurile noi, priviti ce gama variata de culori!! de abia astep sa incerc!!


gama pentru ingrijirea unghiilor :
Ojele se vor lansa in c8 cu exceptia celor viu coloratae. acelea se vor lansa in C9

gama de gentute pentru plaja:
colectia Tartan de genti 
colectia luxurianta de genti ce probabil va fi lansata in toamna pentru o campanie frumoasa de recrutare

nu stiu daca vor aparea si la noi dar in India au aparut doua game noi special pentru maini si picioare:


tot in India s-a lansat apa racoritoare de trandafiri:

Pentru cele care doriti sa va inscrieti in echipa mea puteti beneficia chiar si de un program de bun venit cu cadouri la alegere


Ei ? Ce parere aveti? 
Nu mai are rost sa va spun ca deja am un wishlist foooarte luuung...

Va pup,
L.


Produsele Oriflame se pot comanda doar daca aveti cont de client, astfel puteti comanda produsele direct acasa, fara complicatii, cu reducere. Contul vi-l puteti crea aici.

Toti clientii directi beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere

300 lei - 599,99 lei = 30% reducere

600 lei = 40% reducere

Tu ce mai astepti? Fa-ti cont ACUM si profita de ofertele actuale!

















3 comentarii :

  1. Vaaai cat de multe tentatii noi!
    Deocamdata mi-au facut cu ochiul ojele si rujurile The One.
    Am un ruj Power Shine, nuanta Rosewood Gloss si imi place, chiar daca ma asteptam sa fie ceva mai pigmentat. Textura e cremoasa, nu usuca buzele deloc si nu este foarte sclipitor, ceea ce e bine pentru ca il port si la birou. Am sa indraznesc si alte nuante, ceva mai inchise :)
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow....ce de bunatati!!! abia astept parfumelele acelea...iar rujurile sunt super....

    RăspundețiȘtergere
  3. O multime de tentatii atat pentru mine cat si pentu el!
    Yummy! ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related