miercuri, 30 iulie 2014

Review: Too Faced a la mode Palette

Cand am vazut paleta pe bloguri si clipuri pe YouTube trebuie sa recunosc ca am sarit peste ea. Stiam ca cei de la Too Faced au lansat colectii noi de farduri insa de abia cand am trecut in Sephora sa o vad live am realizat cat de frumoasa e. Am fost sa vad reducerile, nu m-a atras nimic (in afara de o pudra Mufe dar avea doar 5 gr..) asa ca am trecut la stadurile Too Faced si Benefit. Am pus ochii si pe paleta Return of Sexy pe care am vazut-o la Stella - impartasim acceasi pasiune pentru acest brand - si care arata intr-un mare fel!!

Am testat deasemenea si paleta Chocolate bar --- of , ce pofta de ciocolata mi-a facut. Toata miroase a ciocolata, farduri cu texturi de matase, o superbitate, pacat ca, unele nuante le regasesc in paleta naked 1. Si, cum nu stiam ce sa aleg - a la mode sau chocolate bar, l-am intrebat pe Domnul Sot care sa fie , nu m-a ajutat deloc, zicandu-mi - amandoua. Eu vroiam doar una ( sau 3:)) ) si dupa multe testari pe mana am ales-o pe aceasta. In primult rand pentru nuanta Saint Tropez, Riviera si apoi pentru restul:))

 Ambalajul : Colorat, de calitate, cutie prevazuta cu magnet pentru a securiza fardurile..

O gasiti in Sephora la pretul de 165 ron.


As fi preferat sa fie o nuanta sau doua mate, insa fiind o paleta pentru vara inteleg de e au exclus aceasta varianta. 


Paleta contine 6 nuante de farduri si 3 iluminatoare care pot fi folosite si pe post de fard de pleoape.

Nuante versatile, usor de amestecat, putin prafoase datorita pigmentilor de stralucire, insa nu ma deranjeaza.

Swatch farduri:


Swatch iluminator:


Vine deasemenea cu o carticica mica cu modele si sfaturi de machiaj:

Va las si cu primul tutorial in care am folosit aceasta paleta:

     

Ei, ce spuneti frumoaselor? Va place??

Eu va recomand sa o incercati!!

Va pup,
L.


*produs achizitionat de catre mine






Un comentariu :

  1. Superba! Abia astept sa vad cuce vin in colectia de toamna:) ai incercat mascara Better than sex?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related