marți, 12 august 2014

Video: Ghidul pensulelor de machiaj - Pensule pentru ochi

Buna dragile mele,

Azi public continuarea clipului anterior - Ghidul pensulelor pentru fata, si anume ghidul pensulelor pentru ochi.
Am in plan sa mai fac omanda la sigma si la zoeva si real techniques, wow cate sunt:)) toate pe rand! Ati incercat unele din cele mentionate mai sus?

Va las cu clipul si sper sa va placa!

                 
           

Daca doriti pensule Sigma - va spun ca vin la posta vamala, nu am platit taxe pentru ele si am un cod de 10% reducere pentru voi : AUG2014, Click aici . La comenzi de peste 30, 50 sau 100 $ Sigma va trimite cadouri!

Pentru pensule Oriflame, aveti pana la 40% reducere in functie de valoarea comenzii. Detalii aici.

                                 Ce alte pensule pentru fata ati incercat si imi recomandati?

Va pup,
L.


*produse achizitionat de catre mine

3 comentarii :

  1. foarte util clipul. Am si eu cateva dintre pensulele Oriflame pe care le-ai prezentat si imi plac mult. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult clipul, e foarte util :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related