joi, 18 decembrie 2014

Review Sophyto Phytonutrient Skin Concentrate


Am descoperit recent acest brand, chiar daca el nu este unul nou. Sophyto este o linie profesionala de cosmetice organice avand in portofoliu game si produse potrivite oricarei varste.
Toate produsele sunt fabricate din ingrediente pure, naturale dintre care cel putin 90% sunt certificate organic!
Prefer sa folosesc aceste produse si sa le promovez tocmai din aceasta cauza, sunt mai adevarate decat alte produse din aceeasi categorie ale altor branduri mari, profesionale si acestea chiar au un pret accesibil.

Mi-am ales sa incerc prima data un produs pe care nu l-am avut niciodata pana acum in rutina mea de ingrijire  - Un Ser organic antioxidant concentrat care are ca si scop intarirea rezistentei tenului in fata radicalilor liberi si imbatranirii premature a tenului.



Ambalajul este foarte frumos, elegant, util, chiar daca nu preferam pana acum pipetele in seruri, inteleg adevaratul scop ai folosirii sticlei si nu a plasticelor in contact cu acest concentrat de plante si uleiuri!

Are o nuanta usor galbuie, textura foarte usoara pentru un ulei si foarte lichida. Miroase putin ciudat insa pentru ca toate produsele sunt organice si nu s-a adaugat parfum . Nu mi-a luat mult timp sa ma obisnuiesc cu mirosul, asa ca, dupa 3 saptamani de utilizare nu ma deranjeaza!



Eu am tenul gras, cu tendinta acneica. Dupa aceste criterii m-am ghidat in alegerea serului potrivit. Totodata am luat  in calcul si varsta mea si felul cum este tenul menu in anumite zone ale fetei sub acnee : uscat.
Am preferat sa optez pentru un ser uleios pentru ca iarna tenul meu sufera cel mai tare si devine mai uscat in afara zonei T.



Cum il folosesc? Dupa ce mi-am spalat fata cu gel si am curatat-o cu toner aplic 4 picaturi in palma, le incalzesc si apoi aplic pe ten incepand cu zona ochilor unde pielea este cel mai uscata , apoi , prin miscari circulare masez in piele pana cand am o pelicula matasoasa pe fata.
Astept 5-10 minute pana uleiul s-a absorbit complet, iar apoi aplic crema de noapte.
Nu am simtit nevoia sa aplic in fiecare zi crema de noapte ceea ce e un plus.

Ce beneficii am observat?
Se absoarbe in piele foarte repede!
Pielea a fost mult mai hidratata dupa 3 saptamani de utilizare
Nu mi-a creat puncte albe sau negre
Pielea a devenit mai luminoasa, fara pete
Se poate folosi chiar si inainte de primer, fiindca nu afecteaza durata machiajului

Ca si Ingrediente organice active contine:
ceai negru, verde și alb
rooibos (ceai roșu)
ulei din fructe de acai



Mi-a placut extrem de mult acest ser si il recomand oricui indiferent daca are tenul gras, mixt sau uscat, mai ales pe timpul iernii este un produs indispensabil care imbunatateste vizibil aspectul tenului !

Voi ati incercat produsele Sophyto

Kisses,
L






Un comentariu :

  1. nu am folosit niciodata un ser, dar de acum inainte trebuie sa iau si eu in considerare unul antiimbatranire. foarte frumos reviewul :**

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related