joi, 12 ianuarie 2012

Make-up: Oh dear...

Dragele mele,

Ma bucur enorm ca v-a placut postul anterior!!! Sper sa descoperiti cele mai bune produse de la Oriflame cu ajutorul meu.

Azi v-am pregatit un machiaj de seara, folosind produsele Oriflame. Mie imi place foarte mult. Sper sa va placa si voua si sa imi spuneti parerile voastre!
Toate produsele le gasiti in catalog.

Produse folosite:





Vreau sa mentionez faptul ca trusa Make that change with Oriflame, am primit-o la un program de loialitate Oriflame, dar fardurile sunt din gama Oriflame Pure Colour Mono Eye Shadow pe care le gasiti la reducere in C1 la pag 97.

Pentru fata am folosit: Corector Studio Artist nuanta medium
                                  Giordani Gold Mineral Therapy foundation, nuanta Natural Beige
                                  Pudra pulbere Giordani Gold cu proprietati adaptabile
                                  Perle Presate Giordani Gold


Pentru ochi: Am folosit nuantele Pink shimmer, Deep Purple si Asphalt Black.
                   Cum am notat si in poza: 1.Tus pentru pleoape Oriflame Beauty
                                                          2.Creion Very Me Night Fever Silver Glow
                                                          3.Creion Very Me Night Fever Black Ray
Pentru sprancene am folosit kit-ul special pentru sprancene pe care il iubesc; folosesc mai des nuanta mai deschisa, insa le si amestec cateodata pentru mai mult efect. O gasiti in catalog la reducere;)

Pentru buze am folosit: Giordani Gold Lip Elixir
                                   Giordani Gold - Tropical Red

Pentru unghii am folosit nuanta Dark Purple. O gasiti in catalog la reducere la pagina 11.

Toate produsele sunt ale mele, cumparate de mine!




Astept parerile voastre aici sau pe mail sau pe facebook!:)

Nu uitati ca puteti cumpara toate produsele cu reducere intre 23-40% daca faceti pasul si intrati in echipa mea Oriflame! Va astept cu mult drag!

Va pup,
L.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts

”related