miercuri, 18 ianuarie 2012

Swatch: Rujurile mele


Buna fetelor!

Am atatea rujuri adorabile, m-am gandit sa vi le arat si poate doriti si voi sa le incercati:-)
Mie imi plac foarte mult si le folosesc cat mai des posibil pe toate.



Am sa incep cu cele din gama Giordani Gold
Nuantele care le vedeti in poza sunt(de la dreapta la stanga): Warm chestnut, Scandalous, Tropical red, Sweet pink Dolce vita, Nude Dolce vita., iar ultimul e Giordani Gold Elixir ( am uitat sa ii fac poza, sorry:P)




Triple core Love Edition
Nuantele : Love pink, Love Nude



Oriflame beauty: Warm peatch

Color attraction : Urban twilight

Pure color: Candy pink




Oriflame beauty Gloss series: Raspberry sorbet

Liptastic by Very me: Pretty in pink

Vision bootylicious lip gloss: Virgin

Sper ca v-au placut! Daca doriti sa comandati orice ruj si doriti sa va ajut cu alegerea nuantei, va rog sa nu ezitati sa ma intrebati!
 Toate rujurile sunt ale mele, cumparate de catre mine.
 Puteti comanda orice produs din catalog cu reducere daca doriti sa faceti parte din echipa mea.

 Va astept cu drag!

Va pup,
 L.

2 comentarii :

Related Posts

”related